حفاظ پنجره و حفاظ بانکی استیل

چرا حفاظ پنجره و حفاظ بانکی استیل؟

چرا حفاظ پنجره و حفاظ بانکی استیل؟

حفاظ استیل پنجره با دو هدف افزایش ایمنی مالی و جانی به همراه زیبا تر شدن نمای پنجره ها ساخته می شود. حفاظ استیل پنجره در طبقات اول و همکف ساختمان ها باید با استحکام بالایی اجرا شود تا امنیت و ایمنی را برای نمای پنجره ها شیشه ای تامین کند.

حفاظ پنجره در طبقات بالایی ساختمان ها معمولا به منظور کاهش دادن خطر سقوط افراد مانند کودکان و سالمندان به شکل چند ردیف عمودی یا افقی از لوله و پروفیل ساده یا طرح دار از جنس استیل ساخته می شود. در تمام مدل ها حفاظ استیل پشت پنجره فاصله استاندارد گارد های محافظ نباید بیش از 12 سانتیمتر باشد این نکته یک اصل مهم در ساخت حفاظ پنجره است.

طرح های متنوع این نوع حفاظ استیل تامین کننده سلیقه و نظر مشتری می باشید و مشاوران ما با در نظر گرفتن موارد ایمنی و هماهنگی ظاهری حفاظ با نمای ساختمان بهترین و مناسب ترین مدل های حفاظ استیل بانکی را به شما پیش نهاد خواهند داد تا از ایمنی و زیبایی حفاظ استیل خود رضایت کامل داشته باشید.

حفاظ استیل بانکی از بهترین آلیاژ استیل مقاوم و ضد زنگ ساخته می شود که با نام حفاظ استیل 304 شناخته می شود. حفاظ استیل بانکی از قطعات لوله و پروفیل استیل 304 به همراه میله های آهنی که بوسیله جوش آرگون به یکدیگر وصل می شوند ساخته می شود.

نمونه‌کارهای حفاظ پنجره و حفاظ بانکی استیل